velikost okna ve Windows

Vladimir Nerud newlad na centrum.cz
Sobota Listopad 3 12:15:18 CET 2012

Dobry den, pokud dosahnete mysi na horni listu, tak na ni klepnete, napred pravym mysitkem, pak levym na Velikost a nasledne na klavesnici na spodni kurzorovou sipku. Tim docilite, ze se kurzor mysi prichti spodniho okraje a pohybem mysi si ho stahnete, kam potrebujete. Stejnym zpusobem muzete pouzit kteroukoliv kurz. sipku. Velikost okna uz by si Windows mely pamatovat.
Pokud mate oba okraje mimo obrazovku pouzijte zkratku Alt+mezernik, sipkou najedte na Velikost, pak Enter, a klepnutim na kteroukoliv sipku presunete kurzor na prislusny okraj. Mys v tomto pripade nepotrebujete.
Snad to takhle pomuze
Vladimir

From: Vláďa Anděl
Sent: Saturday, November 03, 2012 11:47 AM
To: konfera
Subject: velikost okna ve Windows

Dobrý den,
třeba mi někdo poradí. Od určité doby, když otevřu ve win7 poznámkový blok a nemám to na celou obrazovku, je okno vždy vyšší než obrazovka, takže na spodní konec myší nedosáhnu abych ho mohl chytit za hranu a zmenšit. Dá se velikost okna nadefinovat nějak jinak než myší? Kdysi jsem měl stejný problém u XP a tam jsem se toho zbavil až přeinstalováním systému.

Anděl