OT - Posta a dobirky

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Sobota Listopad 3 11:12:38 CET 2012

Původní zpráva ze dne 3.11.2012 od Na:

> E to tak. Ale zkuste si prestavit ze stojite u prepazky ve fronte a
> pani a prepazkou se vybavuje s vysirkou na telefonu :-)

No a na poště jsi někdy byl? Tam nejsou jenom ženské u přepážky, tam
je taky vedoucí a další pracovnice, které dělají různé věci. Navíc,
desítky tisíc firem v celé republice mají telefony a dokážou obsloužit
své zákazníky současně s telefony. Pošta je jako něco extra?

Je to zcela běžná situace, že si někdo zavolá na poštu, aby se zeptal,
jestli tam třeba nemá uloženou zásilku, do kolika mají otevřeno, kolik
bude platit, jestli se dá něco poslat apod. Od toho tam ten telefon
mají, proto ho mají uvedený na webu.

> Mozna zkuste poste navrhnout vybaveni vsech 3400+ pobocek lepsimi
> PBX, pokud to bude mensi tunel jak ten Siskuv na Drabkove
> ministerstvu, tak ja jsem pro. Ty systemy by mely i sledovat
> zmeskane hovory v navaznosti na kamerovy system posty, aby se dalo
> namatkove zjistit proc pracovnice hovor nemohla vzit...

Co je tohle za hlášky?

> Ve vasem pripade jste delal zbytecnou praci.

Díky za informaci. Kdybych tohle udělal tehdy, tak jsem si mohl
ušetřit daleko víc práce, protože bych nemusel řešit reklamaci a nutit
reklamační oddělení informovat doručovatele, aby si zašel pro
dobírkovou částku.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
telefony: 910 256 000, 910 80 60 40, 475 501 627, mobil: 602 409 601