RE: OT: Jak se navždy zbavit podomního oblbovače

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Pátek Listopad 2 19:54:25 CET 2012

Většinou se jedná o nějaký parfémy a podobný krámy v hypermarketech a nabízí
to holky, tam moc problém nevidím. U 120kg nabušence na parkovišti u
benzinky budu rád, že mně ten "dárek" nezarazí do hlavy a prostě odejde...