zasuvky Francie

Daniel Valuch daniel.valuch na orange.fr
Pátek Listopad 2 15:01:19 CET 2012

vo Francuzsku zijem uz nejaky cas takze mam pohlad "z vnutra". CDG je
jedno z najhorsich letisk v Europe. Od zaciatku bolo naprojektovane a
postavene pre parizanov, ktori pridu a hned odletia. Nie je tam ziadne
vybavenie na cakanie pocas prestupov.
Sluzby su tam mizerne ako vsade ine vo Francuzsku, personal je tam len
preto ze je to velky statny socialny podnik takze chodia do roboty a nie
pracovat. Kto pravidelne cestuje a pozna ostatne letiska v Europe povie
ze CDG sa treba vyhnut tak daleko ako sa da.