Re: Re: OT: Jak se navždy zbavit podomního oblbovače

Jiří Novotný hfmcons na gmail.com
Pátek Listopad 2 12:54:41 CET 2012

V dnešní době je důležité, víc než bývá jindy, nezaměňovat příčiny a
důsledky. Tohle ale starým, nemocným(i zcela zdravým, při setkání se
120kg trénovaným maníkem či skupinou) ale z druhé  strany i z nějakého
důvodu neschopným, především ve větších městech, nepomůže. Řekl bych,
že vyřešení těchto potíží je jedna z klíčových podmínek pro zlepšení
celospolečenské důvěry. Co znamená slovo důvěra obecně, nemá IMHO
smysl v této konferenci objasňovat jen bych podotkl, že že Žádnou
důvěru Nelze budovat na nedůvěryhodnosti, která je známá.
S pozdravem,
Miloš Dašek