Re: Re: OT: Jak se navždy zbavit podomního oblbovače

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Pátek Listopad 2 12:18:27 CET 2012

Dobry den,

ono je to naozaj tak, ze ked nie je ziadna robota, je dobre aj call
centrum... Inak si pozeram dost pravidelne ponuku zamestani na nasom
svetovom portali profesia.sk a mam pocit, ze najcastejsie ponukane
zamestnania su upratovacka, kuchar a call centrum...

A.