OT: Jak se navždy zbavit podomního oblbovače

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Pátek Listopad 2 12:16:03 CET 2012

On 2.11.2012 11:49, Petr Zahradnik wrote:
> Někde na parkovišti hypermarketu ke mě přišel chlápek a že mi dá
> holící strojek. Zadarmo. Já jsem žádný holící strojek nechtěl, nicméně
> on z tašky vytáhl krabičku s holícím strojkem (jako originál) a začal
> mi ji vnucovat. Pak mi ji debil hodil do kufru, musel jsem na ni
> sáhnout a vrátit mu ji hodně nasraně, aby vypadl. Komplic nikde nebyl,
> sledoval jsem všechno pořádně, nic mi neukradl, nic nechtěl. Jestli
> chtěl moje otisky prstů nebo co, nevím do dneška. Pak zmizel mezi
> auty.

Mne sa toto iste stalo na parkovisku pri benzinke, ked zvysok posadky
siel na WC. Prechadzal som sa okolo auta, prisiel chlapik s krabickou
ze "holiaci strojcek, ber, zadarmo". Vravim, ze nechcem, okna na aute aj
kufor boli zavrete. Chvilu ma prehovaral, nakoniec odisiel. Krabice som
sa nedotkol. Vtedy som cakal, ze ma niekde komplica a ak by som si to
zobral, vyskocili by na mna, ze som im to ukradol. Neviem... Bol to taky
120-kilovy holohlavy nabuchanec.

miro