Radioamatér

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Pátek Listopad 2 11:55:05 CET 2012

Dne 2.11.2012 8:58, Pavel Troller napsal(a):
> Zdravím,
>    pokud by to bylo někde poblíže Prahy 3, ať se staví u mne (bližší kontakt
> na privátní mail). Mimo jiné se mi doma válí jeden komunikační RX Olympia,
Tenhle RX taky mám  ATS-803A, mamka mi ho koupila v roce 1988 v
tehdejším " Elektru" za cca 3500 kč.
Na tu dobu to byl zázrak, poslouchal jsem na tom radioamatéry a CB. Pak
jsem si k tomu dodělal AM vysílač na 27 MHz
abych mohl komunikovat s okolními šťastnými majitely CB radiostanic.
Krom dalších úprav šlo také "cukáním" napájení procesoru
( 2x tužka) zblbnout RX, že ladil od 1 kHz. Šlo pak poslouchat OMA50 a DCF.
Dodnes to rádio mám , je to srdcová záležitost. A dodnes bezvadně hraje,
i když  už jsou ( zejména na KV ) samozřejmě dnes lepší stroje.