Re: OT: Jak se navždy zbavit podomního oblbovače

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Pátek Listopad 2 11:49:48 CET 2012

Původní zpráva ze dne 2.11.2012 od Kuba Jan:

> Ale co mě vysloveně vytáčí jsou různí sběratelé příspěvků
> postávající kdekoliv.

Co sběratelé příspěvků, ale už dvakrát jsem zažil nějaké podivíny, jak
se mi snažili něco dát. Nepodařilo se mi přijít na způsob toho
podvodu, nemáte s tím někdo zkušenosti?

Někde na parkovišti hypermarketu ke mě přišel chlápek a že mi dá
holící strojek. Zadarmo. Já jsem žádný holící strojek nechtěl, nicméně
on z tašky vytáhl krabičku s holícím strojkem (jako originál) a začal
mi ji vnucovat. Pak mi ji debil hodil do kufru, musel jsem na ni
sáhnout a vrátit mu ji hodně nasraně, aby vypadl. Komplic nikde nebyl,
sledoval jsem všechno pořádně, nic mi neukradl, nic nechtěl. Jestli
chtěl moje otisky prstů nebo co, nevím do dneška. Pak zmizel mezi
auty.

A ještě jednou se mi stalo něco podobného. Zase u jiného hypermarketu.
Nějaký chlápek chtěl poradit cestu či co. A pak mi začal vnucovat
zadarmo nějaký prstýnek nebo co to bylo. Opět zadarmo. Nic nechtěl, já
nic nechtěl, na nic jsem nesáhl, on mi nic neukradl, komplic nikde,
nic se nestalo.

Netušíte, jak tohle funguje?

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
telefony: 910 256 000, 910 80 60 40, 475 501 627, mobil: 602 409 601