Re: OT: Jak se navždy zbavit podomního oblbovače

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Pátek Listopad 2 11:42:08 CET 2012

Původní zpráva ze dne 2.11.2012 od gatilo:

> Za hyjenysmus, ktery je casto s takovymi obchody spojen, by si
> zaslouzili nepo podstatne horsiho, nez ze je proptne poslu do pr...

Tak já se na ty telefonistky ani moc nezlobím. Dají se snadno a rychle
odpálkovat. Když není nálada, dá se i snadno zavěsit. Daleko víc mě
vytáčí ti drzí podomní podvodníci, kteří se dostanou do baráku (nějaký
kretén jim vždycky otevře a pustí je dovnitř), zazvoní, ukážou nějakou
pitomou průkazku a řeknou: "Kontrola vyúčtování za elektřinu." nebo
něco podobného. To znamená nepřijdou s tím, že jdou něco rozumného
nabídnout, ale už rovnou takhle podvodným způsobem se snaží vyvolat
nátlak. Což třeba na důchodce jistě velmi snadno funguje. Těm bych dal
nejraději na tlamu. Bohužel to nejde.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
telefony: 910 256 000, 910 80 60 40, 475 501 627, mobil: 602 409 601