RE: Re: OT: Jak se navždy zbavit podomního oblbovače

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Pátek Listopad 2 11:22:17 CET 2012

V některých lokalitách, kde je dostatek práce (Praha, Brno, Olomouc,...)
opravdu není problém dělat něco jinýho. Ale je spousta míst, kde je člověk
vůbec rád, že má i takto blbou práci.
Taky nemám čas vymýšlet protiakce, tak jim poděkuju a řeknu, že nemám zájem
a típnu telefon.