Re: tarif pro sběrné aplikace T-mob*ile T*wist online

Zdeněk Aster Zdenek.Aster na seznam.cz
Čtvrtek Listopad 1 16:08:51 CET 2012

> Udrzovat spojeni je bude stat jeden timeslot a ve 2g jich na btsce zase tak moc
> neni takze to asi bude omezene i casove, sehnat neomezeny pausal za rekneme
> 30-50 zase nebude nemozne, pokud nekdo ma tedy vic jak par takovych simek.
>
> Vzdyt i amazon to poskytoval a zadarmo :-)

To je taky to co me desi, ze abych usetril tak budu operatorovi blokovat timeslot, takze
ocekavam, ze mi to spojeni brzo schodi kdyz za cely den prenesu par KB a budu furt
on-line, to asi abych pak reklamoval rozpad spojeni :-D......

Zdenek Aster