Re: tarif pro sběrné aplikace T-mob*ile T*wist online

Na navrhpcb na gmail.com
Čtvrtek Listopad 1 14:54:34 CET 2012

Ja mam za to ze uz v 2011 tyhle pocitany data T rusil, resp. Nabadal lidi ke zmene na internet na den (byl a stale mozna jeste je u T jeden den v tydnu tusim utery zdarma :-) a pak uz to neslo zmenit zpet na pocitana data. Ted to asi utnou i tem zbylym cernym ovcim.

Ono je to nebezpecne pro bfu a prumyslove aplikace resene pres prepaid je ostatne take bfu reseni. Ale aktualne nemam nez nabidku 3gb na 2 simkach (tablet a telefon) za 200 s dani a ty mikrodata jsem nikdy neresil, ale urcite to jde poresit do stokoruny data neomezeny, samozrejme ne na prodejne anebo na infolince. Takze pokud nekdo mate >40 simek a chcete tam datovy tarif do 50,- tak se mohu poptat :-)

Vymluva: problemy - to je problem viz predchozi odstavec anebo blabol operatora. on jeste nekdo veri vyrokum operatoru prvniho levelu? Ty nefiremni jsou uz dlouho komplet outsourcovane.

Odesláno z iPadu