OT - Vyber zakladni desky pro PC

gatilo gatilo na centrum.cz
Čtvrtek Listopad 1 14:04:35 CET 2012

 1.11.2012, 13:47:56

Atomum bych se vyhnul, preci jen nektere flash veci nebo prehravani
videa ve vysokem rozliseni jsou trochu narocnejsi.
Nejlevnejsi MB cca 1kKc, CPU 2 jadra taktez cca 1kKc, jak AMD tak
Intel, ale pro intel je vyrazne vezsi vyber. grafiku urcite
integrovanou, pricemz AMD je o dost lepsi (HD video), intel da zase
vice procesoroveho vykonu (flash, aplikace). a o proti vetsine AMD
bude mit nizsi prikon.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz