Zdroj 24VAC z 24VDC pro pohon ventilu

Petr Simek psimek na jcu.cz
Čtvrtek Listopad 1 13:52:56 CET 2012

On Thu, 1 Nov 2012, Josef Šíp wrote:

> Jeste ne :-) ale je tam cerpadlo s elektronickou regulaci nevim presne typ, kteremu staci stejnosmeren napajeci napeti.
>
> Vim ze to jde resit menicem ale kazda vec navic ma dalsi zbytecnou spotrebu.
>
> Taky jsem byl zvedavy zda nekdo nevi co tam je za motor, p. Zeravik to detailne popsal.

Driv se na to pouzivaly motory SMR 300 viz regulace.cz . Hloupe je bezet
ten stridac porad i kdyz je motor na dorazu a odpojeny. Jedine zasahnout
do zapojeni , vyvest ty dorazove mikrospinace mimo a pouzit je pro spinani
pomocnych rele ktere by jednim kontaktem plnily funkci dorazu a druhym
spoustely stridac. I tak tam bude porad jedno rele trvale seple a bastici.