Zdroj 24VAC z 24VDC pro pohon ventilu

Čtvrtek Listopad 1 10:29:15 CET 2012

Co je to za ventil? Předpokládám, že je tam nějaký motorek - asynchronní
nebo synchronní.

(Máte nějaké informace - typ, příkon..?)

Pokud vím, u podobných zařízení se někdy nabízí i stejnosměrné provedení.

Případně co vám brání napájet to ze sítě z nějakého transformátoru?

"

Nemate nekdo nejaky napad jak co nejjednoduseji udelat z 24VDC  stridavych
24VAC

pro pohon smesovaciho a zonoveho ventilu?

Na DC nefunguji a priznam se, ze jsem to nerozebiral a nevim presne jaky je
uvnitr motor.

Nebo nejaky jiny napad jak to rozchodit??  Nechce se mi vymyslet vymyslene.

Diky.

"