[OT] CSlink a Skylink chteji zpoplatnit i zakladni nabidku!!! *

ing. Jan Galuszka konference na ei.cz
Čtvrtek Květen 31 20:11:13 CEST 2012

Ja Skylink bral hlavne kvuli slovenskym poradum. Deti prepinaji filmy i
pohadky a ani neregistruji, zda je to slovenske nebo ceske.

Ceske a polske programy mam na DVB-T , ale slovenske mi tu pres kopec
neprojdou.

S pozdravem
               ing. Jan Galuszka (tel. 00420-603531605, mail:
jan na galuszka.cz )

FANDA elektronik s.r.o. , Těrlická 475/22, 735 35 Horní Suchá,jednatel: ing.
Jan Galuszka
Tel.: 00420-603531605, E-mail:  info na fandaelektronik.cz  , WEB:
WWW.ELEKTRONIKA.CZ
IČO: 62301802, DIČ: CZ62301802, registrace: Krajský obchodní soud v Ostravě,
oddíl C, vložka 7862