[OT] CSlink a Skylink chteji zpoplatnit i zakladni nabidku!!!

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Čtvrtek Květen 31 17:01:19 CEST 2012

////A proc myslite ze je ovladaji zlocinci a jak jste k tomu dosel?

Typicky zlocinecky pristup, mame tu tucnu hus, tak ju dobre osklbeme :)

j.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Martin Hanek
Sent: Thursday, May 31, 2012 4:52 PM
To: HW-news
Subject: Re: [OT] CSlink a Skylink chteji zpoplatnit i zakladni nabidku!!!

Nejsou jedini, je tu UPC a Digi. Monopol nevznikl, mozna oligopol, mate jine moznosti prijmu, minimalne pozemni, kdyz nemate kabelovku, zavisly na nich nejste.
A proc myslite ze je ovladaji zlocinci a jak jste k tomu dosel?
Ja stejne nechapu nekoho, kdo si koupi satelit za 4000 s kartou za 2000 a prijima jen ty ceske programy (+nejake slovenske), ktere muzu chytat terestrialne na jednu antenu za 500 a rozvedu to po baraku do vice TV.
Jakou to ma vyhodu? Leda HD, ale to tam tak dlouho neni. Nechytejte me za slovo, ze nekde neni signal, to muze byt pravda, ale vetsina lidi signal pozemni ma.
Jinak je nijak neobhajuju, jak jsem psal UPC zavedli u Internetu podobny poplatek, dal jsem jim ihned vypoved, ale premluvili me na cenu 299,- mesicne za 30MBit na rok bez jakychkoli zavazku. Jak se zda, tady asi vypoved nepomuze, protoze 2000 shrabli a nic vracet nebudou.

Martin Hanek