[OT] CSlink a Skylink chteji zpoplatnit i zakladni nabidku!!!

Martin Hanek martin.hanek na centrum.cz
Čtvrtek Květen 31 15:52:27 CEST 2012

No on to asi nema ze sve hlavy, maji taky svych pravniku dost. Kdyz Vas
jeho nazor nezajima, tak Vaas nejspis odpoji a pak je muzete zalovat.
Ja netvrdim, ze se nechovaji sproste a neoklamali zakazniky, ale
vytahnete jejich vseobecne podminky z doby kdy jste si kartu koupil a
prectete si je detailne. Ona tam mozna bude nejaka veticka, ze to navzdy
nebude.
Mam takovy dojem, ze se timto snazi ziskat penize na vymenu karet CW za
Irdeto. Napred je davali zdarma, ted za poplatek, ale lidi to nechteji,
takze ted nabizeji vyhodu, ze kdyz prejdete na Irdeto za penize,
poplatek Vam na 24 mesicu odpusti.
A jeste poznamka, oni nic nezpoplatnili, jen zavedli "servisni
poplatek", ta sluzba - moznost prijimat kanaly - je zdarma. Takze otazka
zni, jestli drivejsi vseobecne podminky umoznovaly takovy poplatek k
jakekoli sluzbe zavest?
Je to to stejne jak mi tuhle napsalo UPC, ze mi nezdrazuji internet, jen
budou samostatně uctovat 49 Kc mesicne za modem, ktery byl kdysi
soucasti ceny za internet. Jen ta cena za internet o tech 49 Kc neklesla.

Martin Hanek