Opět výroba DPS - Tiskárna na předlohy

Petr Simek psimek na jcu.cz
Čtvrtek Květen 31 15:14:48 CEST 2012

On Thu, 31 May 2012, Jaroslav Buchta wrote:

> A nezkousel nekdo treba na tu laminovaci nazehlit toner? Lepkavy to za tepla
> je a papir by se mel dat odmocit taky v pohode, nakonec by se to mohlo projet
> laminatorem rovnou s predlohou po sloupnuti folie.

Zkousel jsem nedavno zazehlovat toner pres folii R1060 dle :

    http://www.djpeak.cz/elektrotechnika/vyroba_dps/vyroba_dps.htm

Zkousel jsem to delat laminatorem i zehlickou, nekolik pokusu s ruznym
nastavenim, ale stalo to za houby. Laminator s tim neudelal vubec nic,
u te zehlicky tam ten toner malokdy zustal drzet a to i kdyz jsem to
zhavil a stlacil tak ze se uplne "rozplacl".

Ja myslim ze to bude stejny problem jako u tisku z laserovky na pauzak
a pruhlednosti motivu. Ty nove tonery jsou pro tyhle ucely nevhodne,
takze kdo ma starsi tiskarnu a puvodni tonery tomu to funguje, ale
ostatni maji smulu...