Opět výroba DPS - Tiskárna na předlohy

Dušan Slavětínský dslav3 na treeinfo.cz
Čtvrtek Květen 31 11:36:52 CEST 2012

Zdravím konferu,

Dostal jsem se do situace kdy jsem přišel o možnost tisknout předlohy pro výrobu DPS. Standardně jsem tisknul na pauzák nebo transparentní folii s tím že jsem pro tisk předlohy měl nastaveno větší množství inkoustu a to vytvořilo dostatečně kontrastní předlohu. Nyní mám tiskárnu kde množství inkoustu neumím ovlivnit a pro tyto účely je nepoužitelná.

Poohlížím se po nějaké tiskárně co by zvládla tisk na folie a narazil jsem na tiskárnu Canon PIXMA iP4700.
http://www.canon.cz/For_Home/Product_Finder/Printers/Inkjet/PIXMA_iP4700/

Co mě zaujalo je že umí tisknout přímo na CD-DVD. Nezkoušel tohle někdo pro přímý tisk na měď?

Nepoužíváte někdo tuto tiskárnu pro tisk předloh (popřípadě taky iP3600)?

Díky
	Dušan Skavětínský