Re: Kusove dostupny Ethernet PHY modul

Jiří Kučera fonolit na seznam.cz
Čtvrtek Květen 31 11:17:57 CEST 2012

Tak se mohu podelit s cerstvou zkusenosti s PHY KENDIN, presneji opet KSZ8721B.
Vcera dorazil znamy, ze mu od vikendu nejde intenet a ze asi deslo radio, z radiove casti bylo videt, ale LAN nekomunikovala, Po te co jsem rozmlatili lepenou krabici (miluji odporniky s tavnym lepidlem v roce) vypadlo na nas probirane radio s KSZ8721B. Obvod a pouze obvod jsem vymenil a radio jede jak nove.
Merenim na vadnem PHY to vypada ze odelel prijimaci vstup (zkrat) a v logu pocet prijatych paketů 0.

Stasny majitel s radiem jiz odkvacil,ale asi dobry vystup na vypajenem PHY jsem podrobil testu o jehoz vypovidaci hodnote nemam vlastne ni sam predstavu :-)
Mam lab. zdroj s odpojovacim rele na vystupu na vysutpni strane rele je elit, nic velkeho, (cca 10uF mozna 22uF max 47uF)
tento elit jsem nabil na 35V, rele rozpojil a energii v nem privedl na mozna zdravy vystup PHY.
Uz ma stejne parametry jako ten odpraskly :-)

Mimochodem, o vikendu sice nejaka bourka byla a bliskalo se ve vzdalenosti, ktera dokazala utlimit akusticke projevy blesku, cili nic lokalniho , na druhou stranu ta ulice je smolna pred dvema lety tam blesk zaplil barak.

Jak rikam nevim co se z toho da vyvodit, kdyby byly jine PHY asi sahnu po nich na druhou stranu 20Kc nema konkurenci, proste tam doplnim ochranu.

Jirka