Nove elektromery cez

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Čtvrtek Květen 31 06:48:45 CEST 2012

Zdravim,

> jelo to na zdroj 12V/2A, puvodnim Krizikem to neotocilo ani se zapnutou
> uspornou zarivkou 3W, takze jsem to odhadoval do nejakych 2W (na 12V tomu
> stacil 1A zdroj vpoho), AVM umi to vypinat i LAN porty z duvodu uspory
> energie i Wlan apod. zkusim to zmerit presne

1) Kdovi, jak Vam ten puvodni Krizik meril :-). Je pravda, ze velke trifazove
elektromery proste maly odber nebraly, to byl takovy "bonus", ktery si lidi
zvykli brat a ted, kdyz jim byl odebran, tak mumlaji :-).
2) 12V/1A je 12W. Pokud by to melo mit 2W, stacil by zdroj 12V/0.17A. Schvalne
si to k necemu takovemu zkuste pripojit (treba jednocestne usmernene a dobre
vyhlazene zvonkove trafo by mohlo byt v teto kategorii) a uvidite, zda to
pojede.
3) Presne zmereni muze byt problem, chce to opravdu citlivy wattmetr.

Zdravi Pavel