Predajca nxp

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Středa Květen 30 16:23:35 CEST 2012

Dobry den,

dakujem za tipy. Farnell mal len asi dva typy a dost vysoke ceny,
preto som sa pytal tu. Este sa pozriem po Mouserovi, kde by som mohol
kupit aj mne prijatelne mnozstva. Ostatni su velkopredajcovia, kde to
pojde snad len cele krabice a to je pre mna trochu moc. skusim sa
pozriet aj tych ostatnych vyrobcov. Este raz vdaka.

A.