AP + Router Linksys

DeeJay deejay na email.cz
Středa Květen 30 13:25:42 CEST 2012

zajimave - koukam, ze mají i něco pro E3000 tak jsem to objednal a budu mit
na vikend hracku a v pondeli mozna briketu :-)

DJ

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Pavel Krafcik
Sent: Wednesday, May 30, 2012 12:45 PM
To: HW-news
Subject: Re: AP + Router Linksys

Ano i ne. Abych to rozvedl, mám podobné zařízení, E2000 a s původním softem
od Linksysu to nějak nešlo a protože mi celkově ten firmware štval,
nainstaloval jsem si firmware od http://dd-wrt.com a tam jde všechny síťové
porty zapojit do jednoho switche, pokud nechci firewall na drátech. Mám to
tak udělané, protože tu E2000 používám jako access point pro wifi.

Pavel Krafčík