Zasuvka na dalkove ovladani

Tomáš Dresler dresler na hw.cz
Úterý Květen 29 22:44:10 CEST 2012

a)      impedance a vlastní vyzarovani zasuvky zpet do site nebo do okoli?

b)      fazove rizeni, prechodove jevy a moznost poskodit spinany adapter?

Tomas

From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Zdenek
Sent: Tuesday, May 29, 2012 9:59 PM
To: 'HW-news'
Subject: Zasuvka na dalkove ovladani

Dnes jsem jednu takovou koupil (ovládání přes RF 433 MHz) a v návodu jsem
narazil na zajímavé podmínky:

-          Musí být zapojená přímo do zásuvky na zdi, nesmí být v zásuvce na
prodlužováku

-          Do spínané zásuvky se nesmí připojovat spotřebič typu adaptér,
ale jen spotřebič se síťovou šňůrou

Marně přemýšlím o důvodech těchto omezení:

Ta zásuvka přece nijak nepozná, že je na prodlužováku? Ani délka přívodů
nemůže mít roli.

A ten adaptér: Snad jedině, že by trafo v adaptéru mohlo rušit příjem
ovládání. Jinou logiku v tom nevidím.

Z.