Nove elektromery cez

Na navrhpcb na gmail.com
Úterý Květen 29 18:53:38 CEST 2012

A) No prave - to mam jak asi pocitat ty diody?

Je to model ZPA ZE 312 a na nej navid na netu jsem nenasel, jen na 310

Je na nem napsano:
 10 000  imp/kW
 blik 100 imp/kW

Ten blik je znak jakoby pulzu, jako chapu ze 100 bliknuti asi bude kwh? A co ten prvni radek?

B) ma to irda rozhrani, myslite ze z toho jde neco vycist?

C) to meri i ten proud nutny pro provoz hodin? Krizik nic nemeril, netocil, tady fakt nemam chut delat pokusy a jestli to meri ve prospech rozvodnych zavodu tak {#%%^*

Odesláno z i