OT:program pro kresleni domu

RV vicek.radek na cpost.cz
Úterý Květen 29 11:51:11 CEST 2012

Ja jeste pouzivam jednu vec a tou jsou pomocne konstrukcni primky.

kupodivu se delaji nastrojem metr

pokud tahnete za bod tak se tahne obecna usecka, pokud ale tahnete z
prostredka nejake usecky/primky tak se vytvori carkovana primka, u ktere
lze napsat primo distanc

velmi dobre to lze pouzit i na ekvidistanty neuzavrenych tvaru - pouzil
jsem to treba na vnitrni hrany zeber (tech otevrenych) - z vnejsiho
obrysu vytahnu pomocne primky v odstupu (u mne 125mm) a pak jen spojim
pruseciky techto primek

pomocne primky maluju do extra vrstev aby mi neprekazely - nekdy je
dobre si je vypnout

Radek Vicek