OT:program pro kresleni domu

RV vicek.radek na cpost.cz
Úterý Květen 29 11:43:11 CEST 2012

Dne 29.5.2012 11:15, Petr Simek napsal(a):
> Ty predni zebra jste delal jedno po druhem nebo vznikly nejakou funkci
> z tech zadnich ?

vsechny tam namalovana zebra jsou realna - tedy byly pokud to slo presne
omerene a rozhazene v rozestupech po ose lodi

jak jsem psal tak to byl trochu porod - musel jsem je konstruovat
geometricky - tedy body lomu jako pruniky ruznych kruznic

pak jsem vytvoril hrany prolozil krivku F-spline, ty jsem explodoval,
vytvoril plochy obsivky a pak nastrojem guma-soften/smooth tyto vyhladil

> Mimochodem - nejak mi blbne kresleni kruznic (sketchup 8) , nekde jsem
> asi neco blbe nastavil ale kdyz zacnu kruh tak mi vytrvale lezi v cerveno
> zelene rovine a nemuzu ho jinak zorientovat. Zatimco ve Vasem projektu
> si ten kruh muzu orientovat jak potrebuji. Co tam muzu mit blbe ? Obdelnik
> to nedela..
no tohle je jedina vec, ktera me v tomhle SW s..e

ono to asi neblbne, ale co vim, tak se ty dalsi roviny otaceni nabizi
snaz az v okamziku kdy uz mate v tom dalsim rozmeru nejake jine objekty

takze vetsinou je problem kdyz prechazite z z 2D na 3D otacenim objektu
a ne jejich vytahovanim

mnohem vic by mi vyhovovalo treba nejakym tlacitkem prepinat roviny
rotace kolem dokola

pokud mam takovy problem, ze to tam nechce naskocit tak si holt
primaluju pomocnou primku