pozor na dealextreme - vir

Jan Tichavský jan.tichavsky na gmail.com
Pondělí Květen 28 21:22:51 CEST 2012

Ještě bych nabídl ještě dvě možnosti:

1) Provoz prohlížeče ve VM, tam lze provozovat i jinak nezabezpečený IE.
Ideálně malý linuxový VM, ale to je pro zdejší účastníky zřejmě tabu. Pro
systém s citlivými daty asi nejlepší volba.
2) noscript plugin či případná jeho obdoba pro IE pokud to lze (nevím),
případně nejlépe vypnout javascript ručně. Mám tak nastavený jeden
alternativní prohlížeč, který obětuji pro případy, kdy si nejsem jistý
obsahem a to může jít klidně jen o čínské eshopy.

Kdyby měl IE aspoň pořádný sandbox jako Chrome, tak by to bylo o něco
snažší.