Kusove dostupny Ethernet PHY modul

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Květen 28 18:31:02 CEST 2012

Teda takove zpravy hned z kraje tydne...

Dobre je, ze ta ochrana neni pruchozi a je delana jako paralelni k vedeni,
takze by se na ni mohl tistak navrhnout a pak se bud osadi nebo ne.
Trochu mi nejde do hlavy, ze na vystupu toho trafa muze byt napeti obecne
v obou polaritach, takze to chyceni proti GND se mi tam nejak moc nelibi.

Otazkou je, co jsou ta 4 pouzdra SOT-23, ktere jsou na odkazovane desce
http://www.svetrealne.cz/index.php/it/52-ubiquiti-networks-neumi-priznat-chybu
pod trafem. I podle znaceni na desce jsou to asi dvojite diody, takze je mozne,
ze se to ten vyrobce pokousel resit (a jak vidno, tak neuspesne).
Ale pokud je to tim, ze ma Micrel blbe osetrene linky, tak proc potom odchazeji
i trafa? Nejak se mi nezda, ze by PHY odesel tak nestastne, ze by sebou vzal
i to trafo (treba pretizenim Tx vinuti).

Za profesni zivot mi proslo rukama urcite vic nez 1000 pocitacu se sitovou
konektivitou. Vadne sitovky Ethernet jsem mel v ruce snad 3 kusy.
Prosel jsem ted svuj sklad "pokladu" a dival se na sitovky ruznych vyrobcu, od
nejlevnejsich no-name az po hoch-nobl od Intelu, 3Com a Digitalu. Na zadne
z nich jsem dodatecnou ochranu nenasel.
Ani Micrel ji nedal na svou referencni desku (kde asi par centu nehraje roli).
Tak ted nevim.

PL