Re: Kusove dostupny Ethernet PHY modul

Jiří Kučera fonolit na seznam.cz
Pondělí Květen 28 17:27:32 CEST 2012

Obavam se, ze obavy jsou zcela na miste a dobytkem je Micrel, tedy alespon ja se domnivam ze tomu tak je.
V DS k KSZ8051 neni nikde ani jedina zminka o overvoltage protection, ESD odolnosti ci naznak jakohokoliv ochraneho prvku na LAN vystupech, respektive ja nic takoveho nanasel.
Naproti tomu, kdyz se podivate na http://www.ti.com/lit/ds/symlink/dp83848c.pdf uvadi ESD odolnost do 4kV.
ESD sice neni primarne urcen k ochrane proti indukovanemu bordelu pri bourkach,ale v realu to je nejspise tak, ze IC s ESD 4kV prezije to co IC bez nej neprezije ani omylem.
Z vlastnch statistik mohu potvrdit problemy s Micrel IC, odchazi velice radi a casto.
Co s tim?
Videl bych to na tu "nejakou soucastku" a tou je nejspise toto
http://katalog.we-online.de/kataloge/eisos/media/pdf/82400274.pdf
20Kc u Farnella.
Samorrejme by melo jit pouzit libovolny transil pro hi speed linky, tedy transil s nizkou kapacitou., ale tohle je male sexy 4 v jednom.

Jirka