Re: LCR meter - konstrukce

hutta.j na seznam.cz hutta.j na seznam.cz
Pondělí Květen 28 13:41:39 CEST 2012

V souvislost s obrazkem DPS v tomto DS http://217.34.103.131/pdfs/DAT-31R5-SP+.pdf, bych se chtel zeptat jak je to s tazenim spoju na DPS, treba u vedeni s 1MHz, 150MHz nebo 500MHz.
Jak "tlusty" by mel byt takovy spoj, jak velky by mel byt odstup od jinych spoju a jak dalece musi byt takovy spoj impadancne prizpusoben tedy byt tazen jako treba 50ohm?

Tesim se na pokracovani konstrukce pana Kucery :-)

Hutta