problemy s pocitacem

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Pondělí Květen 28 12:43:37 CEST 2012

Dne 28.5.2012 12:21, Vláďa Anděl napsal(a):
> Dobry den,
> pocitac s Win 7 (ten Packard Bell jak si je tady par lidi kupovalo v
> "Repasovane pocitace") mi hlasi:
> Address a problem with USB Modem
Dela mi tohle DELL notebook E6410  s tim rozdilem, ze to chce update, ze
mam starou verzi Woken.
Update samozrejme nepomaha, uz jdem se s tim naucil zit ...
> USB Modem isn't compatible with this version of Windows
> pri tom tam zadny USB modem nemam. Pri tom to normalne funguje. Co s
> tim? Je to snad jen nejaky ovladac ktery jde odstranit? Pak mam dalsi
> problem, obcas to cele chcipne. Teď jsem udelal rozborku - sborku,
> vyluxoval pavuciny a vypada to, ze to jde.
Tohle obcas udela kazdy "zajeteleny " stroj, v Bios byva nastavena
teplota, kdy se ma vypnout. Neboli zvednout teplotu, nebo vycistit
chladic :-(
Nedavno jsem cistil cca rok stary PC , ta koska na procesoru byla
kompletne cela plna prachu a ucpala vsechny mista, kde mohl proudit vzduch.
> Kdybych menil zakladni desku a dechal disk, dokazu na tom rozbehnout
> puvodni Windows, nebo ho budu muset kupovat znova? Mam tam puvodne
> Visty Home premium OEMAct Packard Bell a upgrade na Windows 7.
Podle me vymena jedne komponenty nevadi, ale nevim to jiste. V kazdem
pripade  po vymene desky uz puvodni Wokna nenajedou, usi se znovu
reinstalovat.
JaKub