obnova dat z HDD

Josef Štengl ok1ced na nagano.cz
Pondělí Květen 28 11:41:49 CEST 2012

Zkušenosti se společnostmi nemám, ale měl jsem zkušenosti s Windowsama.
Je to sice již pár let ale stalo se mi to 2x a pokaždé to šlo přečíst
pod GNU/Linuxem. Pokud znáte někoho z okolí, kdo ho používá a ví co je
to filesystem a jaká je podpora NTFS pod GNU/Linuxem (a jak k němu
přistoupit read only), tak bych nejdříve zaskočil k němu.

Ale pravidlo č1. NEOPRAVOVAT disk windowsama. Pokud tohle uděláte, tak
to nepřečtete. (zrovna dneska jsem to porušil a po vyjmutí Flashky to
nepřečetly ani Windowsy, které to opravovaly. No jo, zapomněl jsem na
pravidlo jedna. A ano měla rozbitou tabulku rozdělení).

ced