Koncentrace H2O2 - jak orientacne zmerit?

OK1UGA ok1uga na volny.cz
Pátek Květen 25 23:45:42 CEST 2012

Přesně tak, chtěl jsem napsat to samé. Skladuji to v kumbálku. V zimě
tam i mrzne, v létě cca 35°C. Hledal bych problém jinde.

Skladuji 30% peroxid (teď tak 5 let) a vždy si do malé flaštičky naředím
cca 3% který pak používám než ho spotřebuji. To může trvat i několik
měsíců podle toho jak jsem zrovna aktivní :-).

     Martin.