Kde a jake vterinove lepidlo?

J.Polivka jpolivka na volny.cz
Pátek Květen 25 21:52:10 CEST 2012

Třeba už to není pravda, ale byl jsem kdysi na Invexu a tam chlapík
předváděl super účinky vteřinového lepidla a také prodával.
Kámoš mi povídá a teď se dívej. Prostě chtěl ať mu chlapík prodá už tu
otevřenou lahvičku.
Ani náhodou.
Mne se osvedcilo Loctite, ale tak suprové jako měl ten chlapík, tak prostě
nebylo.
Prý se dalo (tehdy - cca 10 až 15 let zpět) sehnat v Neratovicích v nějaké
podnikové prodejně.
Asi jsem nepomohl, ale na prodejce předvádějící zázraky si dejte pozor.
Jindra Polívka

From: "Jaroslav Lukesh" <lukesh na seznam.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Friday, May 25, 2012 9:19 PM
Subject: Kde a jake vterinove lepidlo?

Dobrý den,

kde kupujete ne moc drahé a přitom dobré vteřiňáky? Kupoval jsem je napřed v
DX, pak začali dělat moc řídké, taky to za pár týdnů po otevření ztuhlo
(celá flaška), tak jsem začal brát na ebay žlutočerný Tool-Tech z UK (bývalo
to napřed 3, pak 5$ za 40ml), teď koukám jak zjara na nehorázné ceny.
Vzhledem k počtu dětí toho veřiňáku a jiných lepidel je u nás doma celkem
spotřeba.

Teď jako nejvýhodnější vypadá vteřiňák na umělé nehty, je to odpadní
produkt, nebo slušný vteřiňák?

http://www.ebay.com/itm/6-x-10g-Glue-Fast-Drying-Beauty-Pink-Nail-False-Art-Decorate-Tips-Mini-Acrylic-/310383647126?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item48444e9996

Pak jedině snad VitalBond, ale to je 2x dražší, než očekávám:

http://www.ebay.com/itm/Vitalbond-Super-glue-Medium-20g-Bottle-VB03-/120818306386?pt=UK_ToysGames_ModelKits_ModelKits_JN&hash=item1c21550d52

V téhle flašce (tvarově) je ten tool-tech, který lepí fakt dobře, lepidlo
neutíká a drží kapku, ale je to zas jenom jedna flaštička:

http://www.ebay.com/itm/1-x-PROFESSIONAL-SUPER-STRENGTH-GLUE-EXTRA-STRONG-MULTI-PURPOSE-USE-20g-/270815688910?pt=UK_Crafts_Cardmaking_Scrapbooking_Glue_Tape_EH&hash=item3f0ddf78ce

vyhledávací odkaz:
http://www.ebay.com/sch/i.html?LH_BIN=1&_localstpos=&client=QtWeb&_clu=2&_udhi=&_oexkw=&_udlo=&_adv=1&_stpos=&_sop=15&_fcid=56&gbr=1&_nkw=(superglue,+super,+quick,+fast,+cyano*)+(glue,+adhesive,+cyano*)&_dmd=1&_okw=&_fsct=&LH_AvailTo=56&_pgn=7&_skc=450&rt=nc