OT elektronicky podpisane pdf

RV vicek.radek na cpost.cz
Pátek Květen 25 12:38:55 CEST 2012

No to ja vim - vytiskneme jich nekolik mega mesicne...

JENZE vis jak je to s pravnikama. Ten papir ti nevytiskl ten kdo
vystavil fakturu - jak se bude dokazovat, kde vznikla nejaka chyba az FU
zjisti, ze faktura u vystavitele v uctu je jina nez ta ve tvem
ucetnictvi? Jak se bude dokazovat co zpusobilo, ze se ty dokumenty lisi?
Zfalsovals ho ty, nebo blbla tiskarna zapomnela vytisknout neco a ja
nevim co jeste dalsiho.

Je to proste stejne jako s dokumenty v DS - dokud jsou v el. podobe tak
je to OK, ale jakmile si ho sam vytisknes tak mas v ruce proste car
papiru - s puvodnim dokumentem nema(nemusi mit) nic spolecneho.

Dost by me to zajimalo jak by se to resilo, az by FU zjistil, ze jim
dluzis x mega jen proto, ze jsi uctarce predal malinko jine faktury
(treba kvuli blbe nastavenym okrajum na tiskarne) a ona je spatne
zauctovala.

Radek Vicek