OT elektronicky podpisane pdf

Lubos Medovarsky lubos.hwlist na accelera-networks.com
Pátek Květen 25 10:37:29 CEST 2012

Suhlasim, je to skor o dovere, ze dokument bol naozaj vytvoreny
znamym a akceptovanym odosielatelom.

Ziadne zakony neprikazuju mat podpisane PDF, ani nic podobne.

V suvislosti s tymto dufam ze prilis neodbocujem od temy certifikatov,
biednejsie je to s podpisovanim danovych priznani na Slovensku,
vid (aj moj) nedavny pripad, kedy bola firma niekde od Zvolena kvoli
danovym priznaniam (zatial neuspesne) nutena kupit Windows, ktore inak
nepotrebuje, plus zopar stovak eur za rocny certifikat, smart card,
citacku a podobne - pritom staci mat certifikat na USB flashke
a o bezpecnost sa postaram sam, nechrante ma :-)

L.