OT elektronicky podpisane pdf

Lubos Medovarsky lubos.hwlist na accelera-networks.com
Pátek Květen 25 09:33:19 CEST 2012

Zdravim,

ak si dobre spominam, Adobe Reader by mal zobrazit nejaku "stuzku"
certifikatu niekde v hornej casti nad dokumentom. Kliknutim na nu
by sa dala zistit validita podpisu a o aku certifikacnu autoritu ide.

Domnievam sa, ze kodovanie obsahu pomocou base64 este neznamena,
ze po rozbaleni subora nemoze (alebo moze) byt v dokumente navyse
pridany podpis (teda hash) - PDF by malo nativne umoznovat vlozenie
priloh. Kazdopadne musi byt niekde v citacke vidno, ze je dokument
podpisany.

Asi by som zvolil inu cestu - opytal by som sa odosielatela,
kde ten podpis najst.

Lubos