ot: IT

balu@home daniel.valuch na orange.fr
Čtvrtek Květen 24 07:44:55 CEST 2012

ano, CERN pouziva scientific linux na vsetkych technologickych a
riadiacich masinach (tisice), LinxOS a Linux na vsetkych front-endoch
(tisice), vo vypoctovom kde sa analyzuju data (10-tisice) a v riadiacom
centre.
Na windows bezia uzivatelske konzoly (tisice) a niektore servery.
Uzivatel vacsinou ale ani nezisti s cim komunikuje, je to urobene tak ze
pristupuje ku servisu, konkretna realizacia ho az tak moc nezaujima.
b.