OT zakon o provozu na poz. kom.

Michal Gregor a2x1nptda8 na email.cz
Středa Květen 23 13:20:15 CEST 2012

Ale hodne za to si muzou i lidi sami. Nekontroluji svuj majetek na katastru
nebo ho nemaji ani poradne vytyceny.

Michal Gregor

----- Original Message -----
From: "V P" <vvitty01 na seznam.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Wednesday, May 23, 2012 1:13 PM
Subject: Re: OT zakon o provozu na poz. kom.

... kde je pred nasim domem zanesena komunikace, kterou ovsem nikdy nikdo
nepostavil a na jeji casti je detske hriste a kus parku :-)
Cast te "komunikace" jsme odkoupili a na pozemku vedenem takto jako
komunikace urednici nechteli nejakou dobu povolit ani parkovaci stani...
tak si pak vyberte ;-)

V.