VIA - mini pocitac za par korun

Snehulak snehulak na gmail.com
Středa Květen 23 13:02:10 CEST 2012

Tuhle presne mam za 2400 v alze , bere kolem 30w nemam presnejsi pristroj
na zmereni , zkusim se k nejakemu dostat a otestovat to v ruznych rezimech.
Jeste mam nejakou desku s  dvojjadrem atom D520 . Ta mam zas integrovanou
navic wifi , ale ma slabsi intelackou grafiku . Oboje mam asi nejlip
odzkouseno ve windows 7 , na te desce s AMD jsem rozjel ubuntu LTS a debian
squeeze jako LAMP server sftp atd, vsechno v podstate na prvni pokus ,
hledal jsem na linuxovych forech prave desku s dobrou podporou .

Akorat ma aktivni chlazeni , podle testu jde slyset, me to prehlusuje sum
vetraku z mini itx bedny , ale je to sum v obyvaku ok . Ta deska s D520 je
pasivni.

snehulak