VIA - mini pocitac za par korun

Snehulak snehulak na gmail.com
Středa Květen 23 06:30:50 CEST 2012

A ma to aspon seriove porty nebo jdou pripojit pomoci nejakeho riseru ?

Jinak nevidim rozdil mezi normalnima mini ITX deskama , mozna o neco lepsi
spotreba , ale vykonove budou uplne nekde jinde. Ja si zrovna delal takovy
maly linuxovy server respektive htpc pc a deska s AMD fusion dvoujadrem
stala kolem 2000, ma to moderni grafickou kartu , full hd samozrejme ,
jeden pcie 1x slot , je tam seriovy port , 2x slot ddr3 takze pameti si tam
muzu dat kolik chci .SATA, 8 kanalovy zvuk, opticky vystup. Navic
vynikajici podpora linuxu .

snehulak