jak posunout urovne

Úterý Květen 22 21:42:54 CEST 2012

Jo, je to ADC. A ten vstup je diferenciální. Staré dobré ICL7109 a 7135
dokázaly obě polatity vstupního napětí. MCP3553 a podobné mají všechno v
jedné polaritě a mají symetricky dva vstupy. Takže pokud chci měřit obě
polarity vstupního napětí, buď musím posunout vstupní napětí, což udělat
s dostatečnou přesností je trochu problém, nebo úplně bez nároků na
přesnost posunout napájení toho ADC.
Anděl