OT: Obchodní praktiky [ Was: Re: Kde sehnat ladici kondiky? (bylo: OT dlhodoba dostupnost suciastoka sucasti, was: Dotykov? displej 7") ]

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Úterý Květen 22 20:16:38 CEST 2012

zase to same - osoba A chce prodat, ale nema potrebu na tom extra
vydelavat - prodava s cilem aby se zbozi dostalo komu je treba

co je spatneho, ze neproda jedne osobe vic nez jeden kus?

pokud neproda vic nez jeden kus tak uz je to dalsi co jsi psal zbytecne
- osoba B nema co prodavat - tudiz resis neco co nenastane

S pozdravem
Radek Vicek