Re: OT: Obchodní praktiky [ Was: Re: Kde sehnat ladici kondiky? (bylo: OT dlhodoba dostupnost suciastoka sucasti, was: Dotykov? displej 7") ]

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Úterý Květen 22 19:50:02 CEST 2012

Původní zpráva ze dne 22.5.2012 od Jaroslav Lukesh:

> Jak říkám, zájmová skupina si chrání zdroje. Ne na každého ze
> zájmové skupiny se dostane a je na každém ze zájmové skupiny, jak
> nakládá s již svým majetkem.

No já kondíky nesháním ani neskupuji, ani vlastně toto vlákno
nesleduji (jen jsem narazil na několik velmi zajímavých názorů). Ale
mezi námi, tahle zájmová skupina, jestli to dobře chápu, si sice
chrání své zdroje, ovšem na úkor toho prodejce, který zboží nabízí.

Prodejce do zájmové skupiny zjevně nepatří, protože kdyby patřil, pak
by se to tu nemuselo řešit, jednoduše by nikomu neprodal. No a protože
tedy do zájmové skupiny nepatří, to se bude ona zájmová skupina sakra
divit, až prodejce svého kupce najde, ten koupí celý vagónek kondíků a
bude po zásobách. Stejně tak se na to může prodejce vykašlat, když
prodá sem tam kousek, hodí to do kontejneru, na uvolněné místo v
regálu si dá jiné zboží, a zájmová skupina bude opět nahraná.

Tady je jen jedno řešení. Zájmová skupina sežene investora, který vše
profinancuje, skoupí se zásoby, zajistí se uskladnění, zaplatí se
pokladník a skladník, no a tato skupina bude prodávat za nákupní cenu
pouze svým členům, kteří se prokáží platným průkazem, zaplaceným
členstvím a podepíší prohlášení, že to zrovna potřebují pro svou
osobní potřebu a nepoužijí pro generování zisku.

Tím se nepřidávám ani na jednu stranu, tedy ani na stranu syslíka
kontaktů, ani na stranu drsného kapitalisty či spekulanta s
kondenzátory. Jen komentuji, jak to může všechno dopadnout, aby si
někdo ze zájmové skupiny nemyslel, jak je to geniálně vymyšlené :-)

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
telefony: 910 256 000, 910 80 60 40, 475 501 627, mobil: 602 409 601