jak posunout urovne

Úterý Květen 22 16:07:44 CEST 2012

Právě že co jsem si tady namaloval, respektuje katalogové úrovně kde se
ochranné diody neuplatňují.
1. posun dolů - 74HC4053, VDD=3,3V, GND obvodu na GND, VEE na -1,5V.
Vstupní úrovně 0 a 3,3V, spínače přepínají mezi -1,5 a +1,8 (těch -1,5 +
3,3).
2. posun nahoru 74HCT4053  GND a VEE obvodu na -1,5V, VCC na +3,3V tedy
celkové napájecí napětí 4,8V, což je v povolené toleranci. Vstupní
úroveň H 2,4V, ovšem proti těm -1,5 kde má obvod zem. Spínače přepínají
mezi 0 a 3,3V. Myslím že to není nic proti ničemu, bez přídavných
časových konstatt a s minimální spotřebou.
Anděl