jak posunout urovne

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Úterý Květen 22 16:05:33 CEST 2012

A preco to riesite takto komplikovane? Ved tam budete mat za tym DAC
urcite operacny zosilovac. Preco nezapojit standartne DAC na 3.3V a
posun urobit az na operaku za nim? Operak moze mat predsa uz napajanie
riesene do oboch polarit a pokial to musi byt tiez z tych bateriek,
tak mozete pouzit typy s napajanim +/- 1.8V.

A.