OT zakon o provozu na poz. kom.

RV vicek.radek na cpost.cz
Úterý Květen 22 15:57:43 CEST 2012

Dne 22.5.2012 15:46, Petr Simek napsal(a):

> Kdyz na tom budete trvat a poslete to do spravniho tak bych cekal ze
> uspejete. To zneuziti je sporne - ve meste mate obecne 50 a nejaka
> mistni 30 je obvykle jen buzeracni takze proc to neobejit.

Uz jsme na to narazili vedle - ono se to netyka jen omezeni rychlosti
(trab zakaz zastaveni)
a ten vyjezd nemusi byt jen ve meste - mate vyusteni ucelovek i na
silnice prvni tridy - pak je to dost rozdil kdyz vas nacapou v 90km/h na
omezeni 50km/h.

> Jste si tim jisty ? - nedavno jsem nekde cetl ze tohle se tyka jen
> uzavrenych parkovist - tedy kam nemuze zajet kazdy. Obchodaku se to
> tedy netyka.

no take jsem to slysel, ale v zakone jsem to nenasel - muselo by byt
tedy definovano co je a co neni verejne parkoviste - u OD Druzba je
zavora a muze tam kazdy - je to tedy co?

> No na uzavrenem parkovisti je to zajimava otazka - ale kdyz na skolnim
> dvorku odrela pani auto kolegovi tak normalne sepsali nehodovy formular
> a nerikal ze by pojistovna neplatila.

no je otazkou co se napise jako misto nehody